Jumaat, April 03, 2009

Saya Ariff Razalin


Saya Ariff Razalin.. first skali, mesti anda tertanya tanya, siapa la mamat nie.. dah la tak hensem, banyak cakap plak tue.. Nama Saya Ariff Razalin, Seorang pejalar Rekabentuk Grafik dari Ampang, Tujuan utama saya buat blog nie ialah untuk berkongsi cerita dan kehidupan saya , disamping untuk berkongsi pendapat mengenai sesuatu perkara, dari perspektif seorang pelajar... Cam boring jerr. ha'ah kan.. tapi ape bleh buat,... terima je la dengan hati terbuka =P

Sebagai seorang Pelajar, Cabaran paling perit yang mesti ditempuhi ialah camna nak menyesuaikan diri dengan keadaan sekeliling. Camna nak belajar, camna nak biasakan diri dengan assignment yang menimbun. Ikuti pengembaraan saya menempuhi hidup yang penuh mencabar, Hanya di www.sayaariffrazalin.blogspot.com

(Waaah.. mcm iklan kat dalam TV jer plak.. Jangan risau.. saya bukannye rajin sangat update blog, apa yang anda baca td cume gimmick jer =P )